LOGIN
ثبت نام یا ورود
Avatar
هنوز ثبت نام نکرده اید؟

هم اکنون عضو پلاک آبی شوید .و به اطلاعات وب سایت ما دسترسی داشته باشید

تنظیم مجدد کلمه عبور - نام کاربری را فراموش کرده ام

نام کاربری
کلمه عبور
مرا به خاطر بسپار

تالار گفتگوی شرکت پلاک آبی

خوش آمديد, مهمان
نام کاربری: پسورد: ذخيره
  • صفحه:
  • 1

موضوع: 7 نکته ی کلیدی در مصور سازی داده ها

7 نکته ی کلیدی در مصور سازی داده ها 14 اکتبر 2017 11:51 #12

  • mozhgan
  • mozhgan's Avatar نويسنده موضوع
  • آفلاین
  • New Member
  • New Member
  • ارسال ها: 5
  • امتياز: 1
  • تشکرهای دریافت شده: 4
7 نکته ی کلیدی در مصور سازی داده ها B)
1⃣ داشتن متدولوژی
یک فرایند شامل جمع آوری نیاز ها ، دسترسی به داده، طراحی مصور ها و پیاده سازی آن طراحی نمایید. تنها یک متدولوژی خوب تضمین بهبود کیفیت است.

2⃣ شناسایی مخاطبین و کاربران
همه ی کاربران نهایی اطلاعات را به یک روش استفاده نمی کنند.

3⃣ تعریف کنش های کاربر بعد از دیدن نتایج
انتظار شما از کاربران و کنش آنان بعد از دیدن نتایج بر روی داشبورد چیست؟ بعنوان مثال کاربر نهایی بخش تولید ممکن است بعد از دیدن اطلاعات نیاز به ارسال پیام داشته باشد.

4⃣ طبقه بندی داشبورد
داشبورد خود را در یکی از دسته های داشبورد های عملیاتی، تاکتیکی و یا راهبردی دسته بندی کنید.

5⃣ مشخص کردن نوع داده
سه نوع داده در داشبورد داریم. داده های دسته ای ، داده های ترتیبی و داده های کمی. امکانات مصور سازی داده برای انواع داده های مختلف متفاوت است

6⃣ استفاده مناسب از امکانات مصورسازی
استفاده به جا از امکانات مصور سازی ، تاثیر مصور سازی داده ها را چندین برابر می کند.

7⃣ طراحی تکرار شونده
طی یک فرایند تکرار شونده و گرفتن بازخورد از مخاطبین، طراحی داشبوردها را تا برطرف سازی کامل نیاز مخاطبین تکرار نمایید.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

Last edit: توسط mozhgan.
  • صفحه:
  • 1
مدیران انجمن: Admin@Cms
زمان ایجاد صفحه: 0.560 ثانیه
 تماس با ما

شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان تربیت معلم،
انتهای خیابان گلبان،
مجتمع موج، واحد 105
کد پستی: 1998963193
تلفن: 5 - 88560784
فکس: 88560786
پست الکترونیک:
info @ p l a c a b i . com
ibig @ p l a c a b i . com

 

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…